tisdag

Inatt spökade det som tusan på jobbet. Fasen så rädd jag blev! Självklart var det på just den avdelningen jag inte alls tycker om att vara på. Har alltid känts så "tungt" där.. Usch!

Efter 03 tiden började huvudvärken smyga sig på och framåt 05 höll jag på att kräkas typ. Mådde så jävla illa och huvudvärken blev bara värre. Tog bussarna hem när jag slutade vid 07. Satt med en påse i högsta hugg ifall jag skulle börja kräkas och bli tvungen att gå av så fort som möjligt.

Direkt hemma gick jag och la mig. Vaknade massor med gånger och vid 12 kände jag att jag nog inte skulle bli bättre. Avvaktade lite till innan jag ringde jobbet för att meddela att jag inte kan jobba nu inatt igen. Hatar detta!
Som ett jävla brev på posten!
Har jag detta skit på fredag så vet jag inte vart jag tar vägen.
Sov till och från fram till 16.30 typ. Ätit mat och slappat. Huvudvärken har börjat släppa lite. Ska bli intressant och se om jag kan somna ikväll.

Imorgon skulle nog Fanny och sillen vara snälla och se efter barnen ett tag så Jeff och jag kan fixa lite. Så jävla mycket mer att göra än vad man tror.
Hur det ser ut här hemma just nu ska vi inte ens snacka om! Så stökigt som det är nu har det aldrig varit tidigare. Men, vi kör allting på en enda gång sen!


Så här har jag spenderat dagen idag. Med ett enda stort påslakan runt kroppen bara. Spyr på detta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0