söndag

Gårdagen var jag seg må jag lova. Tar på kroppen att ställa om sig för en natt och sen sova i fyra och en halv timme för att kunna somna på kvällen och gå upp vid 05.20 dagen efter.
Japp,05.20 ringde klockan imorse. Kan lova att det kändes som ögonen var fastlimmade. Upp kom jag till slut iaf och på väg till jobbet la jag märkte till hur underbart vädret var. Självklart det när man ska jobba 6.45-20 dagen då det fina vädret börjar komma tillbaka.

Det gick bra att jobba iaf. Några slag här och där har ju ingen dött av..en börjar bli härdad.

Nu har jag duschat och sitter med gubben min i soffan. Han kollar på formel 1.. Jag tror nog att jag går upp och lägger mig i sängen istället.
Imorgon är det tidigt upp igen för att gå ett kortpass på jobbet! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0