söndag

I fredags var det midsommar. Jag jobbade till 12 sedan kom Jeff och barnen och hämtade mig. Plockade upp Erica på vägen sedan drog vi hem till oss för att "fira midsommar."
Åt god mat och gick bort till firandet vid fotbollsplanen.
Blev inte så sent då jag började jobbet 6.45 igår (lördags).
Visserligen slutade jag redan vid 13 så det var rätt så skönt!
När jag kom hem gick jag och la mig. Somnade i ett par timmar. Efter en stund från det att jag hade vaknat kom Fanny och Sillen hit. Fanny klippte och färgade mitt hår.
När de hade åkt så packade vi våra väskor inför idag. Tog knappt 10 minuter så jag hoppas att vi har med oss det nödvändigaste, men det tror jag nog.

Framåt 20 tiden var vi på resecentrum för att hämta svärmor som hade varit en sväng i Göteborg. Kom inte i säng förrän midnatt och somnade strax innan 02.
Nu är vi alla vakna här hemma. Har en del att fixa innan mannen och jag ska med bussen från stationen vid 12. Flyget mot Turkiet går 17.45 från Skavsta.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0