söndag

Gud så fort den här helgen har gått!
När jag kom hem efter jobbnatt i fredags så tyckte jag Eddie var alldeles rödblommig om sina kinder och såg jättetrött ut. Tog en temp vilken var på 38.2 eller nåt. Då hade han bara legat still.
När jag hade sovit klart så var tempen på närmare 39. Han såg hur seg ut som helst och var helt hes med en jäkla hosta. Även Felicia har haft en hosta som heter duga men ingen feber iaf!

Igår kom mamma, Ove, Emmy, Fanny och sillen förbi. Vi grillade och satt ute på den nya trätrallen. Mysigt. Har sån duktig gubbe som fixade allt helt själv!

Nu sitter jag med två ungar som dricker Festis och äter choklad i bilen medan Jeff är inne på Bauhaus för att kolla lite blomlådor till uteplatsen. 
Innan var vi på ö&b. Gick på 400:- och vi köpte inget direkt.. Lustigt det där. Pengarna bara rullar iväg.


Får se om ungarna kan gå till dagis imorgon eller om de ska vara hemma. Nu har jag en omfattande kurs på 150
Poäng som ska vara klar till på fredag. Plugg dag som natt, här kommer jag!

1 juni idag, redan! Vart tar månaderna vägen? 



Felicia innan sin första fotbollsträning i torsdags. Hon hade varit superduktig! Dock bestämt lite väl mycket kanske.. Att ta för sig är hon bra på iaf!


En utslagen febrig liten kille med sin apa.



Från igår kväll.


Jeff frågade mig vad jag hade gjort på låret igår kväll. Förstod inte vad han menade tills jag såg ett riktigt stort märke... Förstår inte hur jag får dom? Är fler gånger han frågat vad jag gjort.
Så här såg det ut igår.. 

Så här såg det ut imorse..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0