torsdag

Gårdagen bestod av möte på Ekdungeskolan. Skönt att ha fått lite mer information till starten av 6års och fritids. Jeff åkte tillbaka till jobbet efter mötet medan Felicia och jag hämtade Eddie och åkte till stan. 
Köpte en present till Felicias "favoritfröken" då hon går i pension+ att Felicia somsagt slutar. 
Gav den till henne imorse med ett kort vi skrev. Det var uppskattat.


Åkte till stan förut vid lunchtid. Hämtade ut våra ringar som var klara och växlade pengar. Nu hade det kommit in lira.
Gick reda på att jag fått C i specialpedagogiken och att jag antagligen blir färdig med utbildningen till november.
Ordnat med det mesta idag. Känns skönt.
Jobbade mellan 16-20 ikväll.
Nu är jag hemma hos mamma faktiskt.
Ska gå och lägga mig då klockan ringer vid 06 imorgon. Jobb mellan 7-12. Sedan blir det lite midsommarfirande hemma hos oss. Erica ska komma också. Blir lugnt då jag börjar 6.45 på lördagen sen.

Just det, hälsade även på svärmor som kom till Sverige igår. Hon skulle sova hos Tim så var där en sväng och lämnade en present med som vi köpte till henne igår. Vi får träffa henne igen på lördag kväll då hon är i Götet hos en kompis.






Våra fina underbara trotsiga skitungar ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0