lördag

Nu har jag fått nog av all huvudvärk och diverse jäkla symtom på skit.. 
Därav spenderade jag gårdagens eftermiddag på VC. Fick en akuttid, 15 minuter.. Kommer man ju långt på.
Då de inte kör prover upp till US för analys på fredagseftermiddag utan bara kör lättare prover som sänka osv där så var det endast det dom kunde kolla. Blodvärdet låg lågt.
Ska tillbaka på måndag för att ta fler prover som kan skickas på analys. 
En annan går här hemma på helspänd nu och tänker det värsta senariot... Usch.
Hoppas iaf att denna läkare tog mig på allvar. Har på den senaste tiden börjar tappa ord och blanda ihop de så det är som en enda soppa ibland.
Äh, nu ska jag försöka lägga allt åt sidan och njuta av helgen med min underbara alldeles egna familj. 
Idag har vi gjort lite olika ärenden.

Just nu så grillar vi, första fången i år. Underbart! 



Ungarna sitter i soffan och kollar på Pingu. 

Kan meddela att jag även fick A i båda inlämningarna i specialpedagogik. Nu är det bara provet kvar! Sedan går vi på palliativ vård. Ska bli mycket intressant!

Ha en fortsatt bra helg alla underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0