torsdag

Hänt lite allt möjligt sedan sist jag uppdaterade.
Just nu ligger jag utslagen i sängen. Kände mig typ tjock i halsen i måndags innan jag skulle gå på natten. Sedan dess har jag inte mått jordgubb. Gick av jobbnatt 2/3 igår och kände att jag inte skulle klara sista natten. Typ tappat rösten med men den är på G tillbaka.

Allt är bra annars med ungarna. Full fräs som vanligt!

Underbart vårväder är det ute nu med. Nu känner både jag och Jeff att vi verkligen vill komma igång med bygget på baksidan. Allt är borttaget iaf så är bara att köpa allt virke och diverse saker som behövs så kan vi köra sen. 
Men, i helgen ska det tydligen komma snö. Jippi.. (Inte).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0