fredag

Gårdagen bestod av att träffa Malin, en gammal kompis som jag umgicks massor med förr men som man glidit ifrån. Även hon har fått barn. Var väldigt trevligt och hade mycket att prata om. Träffade även hennes unge. Tror aldrig jag varit med om en som är så tyst.

Vi var på stan där jag gick till guldfynd för ringer var klar. Testade så den passade och så. Hade även med mig våra förlovningsringar som vi haft i snart 4 år utan att gravera dom. Så, kände att det var på tiden. Lämnade in dom på gravering och putsning. Jävlar så dyrt det skulle bli! Typ 1500:- ...

När klockan närmade sig 14 så skulle Malin till BVC med lillkillen. Hon var snäll och släppte av mig på jobbet innan då jag hade en 14.30-20 tur.


Fick en rejäl smäll i pannan från ingenstans igår så är så jäkla öm..

Nu har jag tagit så många tabletter som är rekommenderat för min jävla huvudvärk och så häver jag i mig vatten. Hoppas att den försvinner snart! Blir galen.. Ungarna ska hämtas hem vid 16.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0