onsdag

Idag har det varit riktigt jäkla varmt ute! Räckte med att få snabbt till dagis imorse strax efter klockan 08 så var man svettig. 

När jag hade lämnat ungarna på dagis så tog jag första bästa bussen till VC. Vad bara lämna provet och inget mer. Har inte hört ett jävla ljud under dagen idag. Vilket jag tycker är katastrof då jag berättar att antibiotikan jag ätit inte fungerar och om min värk+ feber. 

Strosade även runt på stan och handlade en hel del sommarkläder till ungarna igen. Det går åt!

Åkte hem med en jäkla huvudvärk och hann bara vara hemma en liten stund innan mina hjärtan kom hem. Ikväll har vi grillat hel fläskfilé. Mumma!

Nu sitter jag på en stol i Eddie rum och hoppas att han snart ska sluta sina blå.


Imorgon är det jobb som fäller mellan 14.30-20. Innan det ska jag träffa en gammal kompis och hennes barn! Ska bli riktigt trevligt. Ska även gå förbi guldfynd och fixa med alla ringar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0