söndag

Jaha... Även denna helg svischade förbi i en jävla fart!

Igår släppte Jeff av oss allihopa på busfabriken. Eddie och jag stannade kvar och lekte tills kalaset var slut och Jeff kom och var med oss när han hade slutat jobbet.
Ungarna lekte så svetten rann på oss. Det gjorde den visserligen på mig och Jeff med. Var 9 ungar som kom på kalast Felicia var bjuden på och inte en enda förälder stannade kvar! Jävligt dålig stil tycker jag...
Så, Jeff och jag försökte även vi ha så bra koll som möjligt på alla. Lekte med dom så varmt blev det allt.

Jeff hämtade Emmy efter 18. Åkte förbi och köpte pizza till henne och ungarna. Efter 19 så drog Jeff och jag. Meningen var att vi skulle tagit en drink på stan men slutade med att vi åkte på hemmafest istället. Blev trevligt det med.

När ungarna vaknade vid 06 tiden imorse var man inte lika katig..
Jeff ligger fortfarande och sover där uppe. Försöker få honom att vakna men det är lättare sagt än gjort!

Vi snackade om att åka till Kolmården med ungarna idag. Är självklart pissväder.. Så, får bli en annan dag. Tur man inte pratade om det med dom innan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0