tisdag

Ringde upp VC, igen. Berättade att jag nu har fått ont i ena njuren och har feber. Hon skulle kontakta läkaren som skrev ut medicinen i fredags. Hon ringde upp efter 2 timmar och sa att jag fick komma in imorgon bitti för att lämna urinprov, inget mer. Hon sa att dom skulle skickade det till labb på odling. Det sa läkaren i fredags med... Kanske är dags att ta blodprover och åtminstone kolla sänkan?! Vad fan händer egentligen?! Visar det sig att det har gått så långt så det är fel på mina njurar så ska jag anmäla läkaren.. Blir så trött på't! 


Nåt positivt är iaf att Felicia äntligen har förstått att hon klarar allt hon vill och nu vågat sig på att lära sig cykla utan stödhjul! Nu har det släppt och jag har aldrig sett henne så stolt!
Våran duktiga tjej!!! ❤️ 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0