tisdag

Somnade som en stock i soffan igår. Jeff fick tillslut liv i mig så jag kunde gå upp och lägga mig i sängen. Enligt honom svamlade jag om så mycket så han tyckte jag lät full. Är man övertrött då?

Lämnade ungarna vid 8.30 på dagis. För första gången så länge jag kan minnas började Felicia störttjuta! Länge sen jag såg henne så förstörd. Hon klängde sig fast på mig för fullt och skrek att hon ville vara hemma med mig. Visserligen har jag jobbat hela helgen så vi har inte setts så mycket.. Gumman. Men det gick nog över rätt så fort kan jag tänka mig.

Vid ca 14 ska det komma några nissar med en ny del till soffan eftersom den har fransat sig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0