torsdag

Igår så var jag hundvakt till lilla Dexter. Så jävla söt! 



Erica kom även på besök och åkte iväg runt 18. Då gick jag upp och tvingade mig att sova. Blev en timme typ..
Började jobbet vid 21 och slutade 07 imorse. Tänkte ju inte på att bussarna gick som en söndag. Så, stämplade ut tidigare för att hinna med bussen 07.02 från jobbet annars skulle jag få vänta tills nästa kom vid 20.24, det hade jag ingen som helst lust med! 

Kom hem strax innan 08, Jeff och barnen var vakna så la mig mellan dom. Somnade rätt så snabbt. Som vanligt när jag jobbat natt vaknade jag 12.20 av att det var dags att tömma blåsan. Lyckades somna om efter en timme typ och sov till 15. Jeff har lagt trall under dagen medan ungarna hade gjort precis som de ville här hemma så såg ut som andra världskriget! Panik...
Plockat iordning lite iaf. Mina ögon är knallröda så skulle nog behöva sova lite till egentligen.

Emmy kom för en stund sen. Hon, jag och Eddie kollar Kalle Blomqvist och käkar popcorn medan Felicia och pappa Jeff är på hennes första fotbollsträning! 



Nu ska jag vila lite innan jag ska gå på ytterligare en jobbnatt. Hoppas att huvudvärken försvinner.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0