lördag

Riktigt seg dag idag...
Haft feber (som jag haft varje dag i ett par veckor)  och mest vilat.

Myst massor med barnen och varit ute en sväng. Fanny och sillen var snälla och kollade barnen ikväll. Jeff och jag åkte och käkade för att sedan åka till jourcentralen som jag hade tid vid 21.00. Fick selexid utskrivet så hoppas det blir lite bättre snart med skiten!

Tänkte lägga mig snart...

Bjuder på ett par bilder från idag. Hade en liten hjälpreda i köket som diskade medan jag lagade mat.


Pluttan som myste med Dille framför en film tidigare idag.



Imorgon är det farsdag. Felicia och jag köpte en liten sak till pappan i huset som hon tyckte var fin som han får imorgon. Sedan fick han ju faktiskt cod tidigare i veckan och det var ju inte gratis direkt.. 



Snälla lilla du... Glöm INTE tvätta bort spåren runt munnen efter att ha slickat röv!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0