måndag

Idag har jag varit trötter som tusan efter helgens jobb+ att bägge ungarna varit vakna inatt. Felicia kom lustigt nog in och la sig bredvid mig i sängen som ett enda plåster. Varmt som tusan!

Hämtade ungarna förut idag. Hela Eddie såg ut som en enda sandlåda. Kläderna var helt bruna och hela ansiktet likaså. Han hade haft det kul iaf. Det är huvudsaken.

Väl hemma myste ungarna och jag ner oss i soffan framför bamse i tjuvstaden.

Ungarna var trötta och somnade strax innan 19.

Karln slutade jobbet vid 18 som vanligt på måndagar och hade tid till optikern direkt efter. När det hade gått en timme och jag fortfarande inte hade hört något blev jag lite orolig. Ringde upp utan svar men edter ett tag ringde han tillbaka och sa att han hade sett så jäkla uselt så det hade tagit extra lång tid.
Så, nu har gubben min valt ut två glasögon som ska komma inom två veckor. Fasen så smart han kommer se ut! 

Nu tänkte jag försöka sova lite. Eddie har kommit in och lagt sig mellan oss. Orkar inte bära in honom tills hans rum igen.. Sen hostar han hela tiden med så känns ändå lite skönt att ha honom här. 
Får se hur mycket sömn det blir den här natten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0