onsdag

Veckan har rullat på som vanligt.

Imorgon fyller tindra 7 år. Jeff och jag har då träffats i 5 år!
Fasen vad snabbt tiden går.
Så mycket saker vi hunnit med tillsammans. Två alldeles perfekta underbara barn med.
Är så glad över att Felicia fick en manlig förebild i sitt liv som aldrig kommer svika henne oavsett vad.

Karln har faktiskt tagit ledigt från jobbet imorgon och på fredag, tro det eller ej!
Är första gången detta har hänt tror jag..
Eddie får vara hemma från dagis då.
Perfekt med då det går magsjuka där. Blä!

Kommer aldig att bli klok på denna omogna och oansvariga människa! 

Det troliga är att jag kommer få jobba hela helgen.. Lite surt men ändå skönt då jag knappt jobbat något sista tiden då det varit så mycket annat runt omkring.

På fredag ska Felicia ta med sig en kompis hem efter skolan. Detta var något tjejerna hade bestämt själva för hennes pappa hörde av sig till Jeff och frågade om det var något vi hade hört talats om. Haha. De är för söta de små liven.

Nu ska jag fixa lite innan greys börjar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0