söndag

Dagen började med att Felicia kom in och la sig mellan oss för att kolla barnprogram. Jeff låg och snarkade för fulla muggar.
Felicia och jag gick in i hennes rum där vi gjorde lite armband och så.

Tillslut vaknade Eddie, 9.10(!) vilket ungen aldrig gjort känns det som. Han borde varit riktigt trött.

Jag mådde inte jordgubb utan la mig och vilade lite senare.
Vis 12 tiden åkte vi iväg till blomstertorget för att köpa något till farmor och Leffan.
Väl där åt vi supergod mat, som vanligt.
Fick även lite pengar för vi har gift oss och ungarna fick även dom som de ska lägga i sina "flaskor".

Gick ut på deras stora balkong för att kolla på blommorna som de lyckats hålla så jäkla fina. Är liksom 2 november nu, sjukt!





Åkte förbi ikano en snabbis på hemvägen. Köpte jackor till Jeff och ungarna. Jag köpte ju en häromdagen så nu har alla nya.
Gick även in på Ikea för att köpa de snygga glasen som jag fastnade för när jag var hos Hampus och Johanna i Norge förra helgen.

Väl hemma tog jag temp, 38.2. 
Tjena... Legat nedbäddad sen dess. Nu ska jag försöka samla på mig kraft till att gå ner och borsta tänderna och hämta en flaska med vatten.


Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0