torsdag

Denna dag alltså..
Tyvärr har den gått onödigt mycket åt att slösa tid och ork på energitjuvar.
Var så jävla arg förut så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!
Helt sjukt hur vissa människor är funtade här i världen. Snälla, börja leva livet och inse att det följer ansvar med!

Ikväll åkte vi till tindra för att fira henne. Pluttan fyllde redan 7 år.

Jag har precis kollat klart på bb. Gubben min är där nere och spelar spel. Perfekt avslut på 5års dagen va?

Nu ska jag gå upp och pussa på mina underverk som sover så fint i sina sängar.


Älskar dig. Tänk att det redan är fem år sedan vi bestämde oss för att ses igen efter alla år. Blev en regnig kväll på risbrinksgatan där vi möttes för att sedan gå hem till dig för att kolla på film och snacka skit. Sen rullade allt på och jag kan inte påstå att vi varit ifrån varandra alltför många dagar sedan dess. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0