fredag

Jobb igår 16-20. Sov hos mamma inatt och sitter nu på bussen mot jobb 7.30-13. 

Somnade på mammas soffa igår innan 22 (som jag somnat de senare kvällarna) och vaknade innan midnatt med ett ryck. Gick sen och la mig i sängen och sov till 6.30. Nu känner jag mig utvilad, men ändå inte. Lustigt det där.

Hade fått tillbaka svaren från blodproverna de tog förra veckan.
Allt såg bra ut. Endast lite låg D-vitamin men inte så låg så det klassades som brist. Bara att käka lite så hoppas vi det blir bättre. Tror nästan alla i Sveriges befolkning har lågt D-vitamin den här årstiden. 

I eftermiddag ska jag hämta hem mina älskade skitungar.
Felicia hade äntligen tappat sin första tand igår! Stora tjejen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0