fredag

Från strax innan 08 till ca 13 stöttade jag en av mina bästa vänner. Tyckte själv det var lite jobbigt men det gick bra.

Köpte en lite present på stan med som Eddie fick lämna till en av hans fröknar på dagis när jag hämtade honom. Var nämligen hennes sista dag och det känna skitsurt. Älskar att ge bort något litet extra till folk och se hur mycket det uppskattas!

När jag hade hämtat ungarna så gick vi hem och käkade lite glass i väntan på att Jeff skulle komma hem från jobbet.
Åt kvällsmat och myste framför Bolibompa.

Felicia har förresten fått sin första lösa tand nu och hon är helt till sig.
Vart tog våran lilla tjej vägen egentligen?! Känns som allt händer på en och samma gång när det kommer till den lilla tjejen.


Frågade Eddie vad han hade ätit till mellis på dagis idag och fick till svar att han hade ätit bajs, bara bajs och att det hade varit jättegott. Han är så allvarlig också när han säger det. Lilla skitunge.


Nu är det äntligen helg och Jeff och jag är lediga så försöker komma på något vi kan göra tillsammans med ungarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0