onsdag

I måndags återgick jag till Järdalavägen.
Kändes jättelustigt. Samtidigt som jag faktiskt har saknat det lite kändes det trångt. Inga hjärtstopp där direkt.. Ingen action med andra ord.

Igår så fick Eddie vara hemma då han fått höstblåsor i munnen.. Samma sak som Felicia hade för typ ett år sedan, fast hon hade överallt; i svalget, tandköttet, tungan och gommen och hela köret.
Erica kom hit igår vid 13 tiden och stannade till 20 typ. Väldigt trevligt.

Pysslade lite med barnen med det jag köpte på panduro förra veckan. Blev jättefina bokstäver de gjorde.

Idag är Eddie hemma också. Han är pigg men känd ett han fick vara hemma och kurera sig en extradag.
Eddie och jag ska hämta Felicia tidigt idag då hon ska vara på sitt årliga besök på sjukhuset hos sin läkare.
Under tiden skulle mamma ha Eddie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0