onsdag

Imorse så invigde Eddie stolen till min cykel som vi köpte igår. Han tyckte jag körde för fort och bad mig sakta ner för att han inte hann se något. Kul kille.

Felicia hjälpte jag bara parkera sin sparkcykel imorse så fick hon gå in själv på skolgården. Stora tjejen.

Strax efter 10 hämtade jag A vid busshållplatsen. Lämnade honom till mamma nu ikväll.
Jeff åkte till jobbet för över en timme sen då de ska ha personalmöte vid 20.15 idag. 
Ungarna sover så fint i sina sängar och jag kollar jepordy.

Igår fick jag mail från stångåblick där de skrev att jag är välkommen redan imorgon vid 13 istället. Mamma är snäll och följer med mig dit. Nervöst!
Var hos juristen igår med och fick idé om allt inför tisdag. Känns skitjobbigt men ändå bra. 


Eddie har idag ritat sin första gubbe!


Både hund och katt ville mysa idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0