tisdag

Eftersom mottagningen på läkarcentrum stångåblick tydligen har bestämt sig för att ta över en veckas semester så kontaktade jag VC igår och förklarade läget och sa att jag ville veta resultatet av magnetkameraröntgen.
Hon sa då att jag fick ringa till läkare idag som hade telefontid under 30 minuter.
Ringde så fort jag hade lämnat barnen..
Han verkade inte vara så sugen på att berättade resultatet till en början men sen sa han:

"Det jag ser är att det inte verkar finnas några tumörer. Däremot, är det avvikande på din hypofys i hjärnan."

 Wtf, vad menas med detta då? Vet att den styr kroppens hormoner och skit.
Nu är det bar att vänta till den 5 november. Orkar inte! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0