torsdag

Min hypofys är inte som alla andra utan jag har inget mellanrum eller vad han snackade om så den smälter ihop eller nåt vad jag fattade det som. Han ska kontakta andra neurologer på US. Men han är nästan 100 på att detta inte orsakar all min huvudvärk. Vilket gör mig ännu mer frustrerad. Däremot så lät han inte alls helt säker i sin sak när han berättade allt så vi får se vad som händer. 

Eftersom sjukvården är som den är så var det jag som fick be om att de skulle ta blodprover. Sagt och gjort. Fick pappersremiss med mig till VC där de tog 7 rör blod.
Nu är det bara att vänta på alla resultat och vad neurologerna på US säger. 

Det troliga är att se kommer starta någon typ av hormonutredning också.

Då det är en sjukdom jag har när det kommer till min hypofys men glömde be läkaren skriva upp vad den hette mitt i allt så skickade jag iväg ett mail förut och hoppas få svar på det imorgon.
På nätet hittar man ingenting om det.

..denna dag blev med andra ord inte riktigt som jag tänkt mig.
Skulle varit så jävla mycket skönare om han skulle sagt "det här orsakar all din huvudvärk och detta är det vi kan göra för att få stopp på skiten." 
Istället för att han sa som han gjorde "Jag önskar jag kunde säga att röntgen såg bra ut men tyvärr kan jag inte det."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0