torsdag

Imorse satte Eddie sina kalsonger på huvudet nyvaken och sa "titta, jag är kalsongmannen och nu måste jag bajsa."


Snygg unge va? De flesta säger att han är lik pappa!

Lämnade ungarn i skolan och dagis och tog bussen direkt in till stan. Var lite hos mamma och tog hand om henne då hon var sjuk. Fanny följde med en sväng till stan. Vid 13 skulle jag till kardiologen för att träffa mina två handledare och min lärare. Fick bara höra positivt om mig. De hade skrivit omdöme och läste högt och då kom mina tårar. Kändes hur jäkla bra som helst.
Köpte varsin fin ljusstake som tack för en lärorik praktik och att de var så bea handledare. De blev jätteglada.

Annars så köpte jag lite pysselsaker till barnen på panduro innan hemgång.
Jeff och jag hämtade Eddie tillsammans och sedan hängde jag Felicia.
Bara myst hemma.
Ungarna somnade som små änglar i sina sängar ikväll utan några problem.

Felicia har ritat så mycket i skolan så hon har redan fått en ny ritbok då den andra var full. 
Den där lilla tjejen är inte riktigt klok.. Vid 06 när hon vaknade imorse började hon att rita på en gång. Nämt det innan hon nämner det igen, : den där tjejen kommer bli en konstnär.

För stunden kollar gubben och jag på bigbrother som precis började. Ska packa Felicias gympakläder sen. Jeff och han var och köpte fina innegympaskor till henne förut.

Imorgon ska jag tillbringa dagen med att stötta en nära vän <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0