onsdag

Tidig, tidig morgon och jag har legat vaken i snart en timme. Kan verkligen inte somna om..skitkul.

Igår var jag på kvinnohälsan och utsatte mig för en glukosbelastning. Fy fan säger jag bara.. Men det gick prima ballerina. Blodsockret innan var 4,6 och sen efter två timmar med sockerlösning i kroppen 6,0 så det var klart godkänt.

Hämtade hem mina hjärtan och fikade lite i det fina vädret innan pappan i huset kom hem efter lite övertid på jobbet.

Idag ska jag försöka hinna med en förändring och sen ska jag till bm i eftermiddag innan ungarna ska hem från skola/dagis.

Felicia hade förresten sitt första utvecklingssamtal igår som Jeff fick gå på med henne. Hon hade bara fått massor med beröm, såklart.
Våran duktiga tjej!


Kulan och jag satt i denna väldigt obekväma soffa i två timmar.. Man har ju haft roligare saker för sig.


Någon gång ska väl vara den första. Mamma bjöd på honey comb. Helt ok faktiskt, förutom priset. Högönsklig. Den här lilla kostade 50:- 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0