tisdag

Felicia gick hem själv från fritids igår. Jag stod runt hörnet av garagen här vis gården så såg rätt ner till skolan. Hon är så stor nu gumman. Jätteduktig när hon skulle gå över vid infarterna och så.
Överlycklig var hon också.

Hann vara hemma ett tag innan Jeff kom hem från jobbet. Felicia käkade lite mellis sedan åkte vi och hämtade Eddie och ungarna och jag blev avsläppta vid stan. Gick en runda för att köpa present till Fanny och hittade även lite till ungarna.




Ungarna och Fanny lekte med selfie-sticken.


Magen kändes väldigt liten helt plötsligt igår. Lustigt det där..

Nu är ungarna lämnade på dagis/skola och jag ska plugga. 
Jeff är hemma idag då han är förkyld.
Älskar män och deras förkylningar, man kan tro att dom är nära döden. Iaf när det kommer till min gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0