tisdag

Gårdagen spenderades i sängen för det mesta. Var uppe lite framåt kvällen. Lyckades ta mig ner för trappen iaf. Alltid något.

Gubben var så duktig som fixade studsmatta och paviljong osv på uteplatsen igår kväll.

För stunden har jag intagit frukost för ett par timmar sedan och mår illa. Funderar på om jag vågar mig på att ta en dusch nu när jag är ensam hemma eller om jag ska vänta.
Är jättefint väder ute idag och längtar tills mina hjärtan kommer hem. 
NU SKA jag bara bli bra!

Har sådan lust att köpa blommor och diverse andra saker till uteplatsen och börja fixa iordning. Felicia ville plantera sa hon. 
Är väl kanske dags att kolla andra utemöbler också, eller iaf en nu soffa då den vi hade lyckades gå sönder på något lustigt vänster på bröllopet.

Har även pratat med samordnaren på jobbet idag och sa ifrån mig min lilla rad på 26% då jag bara känner att jag ställer till det för alla och för mig själv.
Får ångest när jag mår som jag gör.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0