lördag

Gårdagen började med att jag och mina små grabbar följde Felicia till skolan. Stannade och pratade med en förälder till Felicias kompis ett bra tag innan vi tog en promenad hem.

Började smsa med Berg och slutade med att vi bestämde att jag skulle komma till henne efter Jeff slutade jobbet vid 18. Drog dit och drack en cider och snackade en massa skit. Alltid lika trevligt. Knallade in mot stan på kvällen. Blev inte långvarigt om man säger så då jag fick migrän från helvetet. Satte Berg i en taxi så hon kom hem och så tog jag bussen. Ställde mig i duschen när jag kom hem och lyckades sedan kräkas något otroligt. På måndag ska jag ringa den där universitetsöverläkaren i neurologi som inte är på min topp 5 lista som jag skrivit innan.

Jeff och Eddie åkte iväg och badade för snart 5 timmar sedan. Är ensam med Charlie så vi myser bara.
Huvudvärken är kvar fast dov.



Har jag sagt att Charlie liknar Morgan Alling i håret? Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0