måndag

Igår kom Felicia äntligen hem.
Hon och Jeff gick iväg typ direkt och var borta ett tag.
Emmy kom tidigare under dagen så hon och jag stannade hemma med smågrabbarna.
Hon åkte när ungarna hade lagt sig vid 19 tiden. 
Felicia stank aceton i hela munnen något otroligt för hon knappt hade druckit något och var riktigt svart under ögonen. Jättetrött var hon så hon somnade på en gång, ändå var hon riktigt trött imorse när jag väckte henne efter nästan 12 timmars sömn.
Får se hur länge det dröjer att få henne komma in i rutiner denna gång.. Allt blir så fel.

Imorse var den första "riktiga dagen" jag var ensam med ungarna när även Eddie ska iväg. Kan ju säga så här, imorgon behöver jag inte gå upp lika tidigt för vid 7.30 redan var vi alla färdiga och redo för att gå.
Vi stannade till vid Felicias skola och var kvar där ett tag innan vi lämnade henne där för att fortsätta bort mot Eddies förskola. Jeff hade varit där tidigare imorse och lämnat glass som Eddie ska bjuda på eftersom han fyllde 4 år på lovet.

Charlie och jag stannade kvar med Eddie ett tag eftersom han varit ledig sedan 2 månader tillbaka.
Tog en liten längre promenad hem sedan och för stunden har jag ätit lite frulle och ska iväg och hämta Eddie igen. Nu går han ju bara 8-11.

Sedan hinner vi bara hem typ innan Jeff kommer hem från jobbet och tar grabbarna så jag kan hämta Felicia tidigare från skolan för att åka iväg en sväng.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0