onsdag

Knappt sovit alls inatt. Svårt att komma till ro och när jag väl lyckades somna ordentligt så vaknade jag av att det åskade som tusan och ett bra tag också för den delen. Mysigt.

Vid 06 gav jag upp och började fixa och packa lite. Felicia vaknade efter ett tag så väckte jag resten. Runt 08 var vi i stan för att lämna Charlie till mamma.
Ungarna hade ingen aning om vart vi skulle. När de insåg att vi var utanför Kolmården var de i extas.

Har haft en riktig toppendag tillsammans med våra små huliganer. De har skött sig exemplariskt idag!
Inte klagat om att de inte orkat gå och lyssnat perfekt och knappt bråkat. Helt otroligt med andra ord.

Nu ligger de och sover.
En annan myser med Charlie för fulla muggar.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0