fredag

Redan fredag.. Dagarna går snabbt nu!
Lämnade bägge ungarna imorse. Kände att Eddie kunde gå till dagis då han somsagt är pigg och så i övrigt.
F var förstörd imorse då hon tog upp ett par blöta handskar från sin väska och sa att de var alldeles för stora och var Ts. Hon berättade att hennes var torra då de hade hängt i torkskåpet. Fråga mig inte hur man kan "förväxla" dom då.

Jag känner mig sjuk idag. Inte alls något vidare. Är livrädd för att åka på kräksjukan eller nåt annat skit just nu!
Det skulle vara mardrömmen.. Samtidigt så har vi ju lyckats få det en gång varje vinter så det är ju väntat isåf.

Solen skiner och jag tänkte gå och hämta hem mina solstrålar. Ikväll ska vi bara mysa hela familjen tillsammans.

Vecka 19 imorgon och kulan har börjat visa sig mer och mer nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0