lördag

Gubben jobbade somsagt 8-15 idag. Tindra ringde på FaceTime runt 11 tiden och frågade om Felicia ville följa med henne till simhallen.
Vi knatade bort till affären och tog ut lite pengar och köpte festis och lite.
Väl hemma kastade Felicia i sig pannkaka innan hon blev upphämtad runt 13.

Eddie och jag har varit ute en sväng och sen har jag storstädat. Blev precis klar. Passade även på att duscha av Dille.
Hittade honom på elementet. Vet i tusan om han försöker värma sig eller vad han styr med.




När klockan närmade sig 19 kom Felicia och Tindra och plingade på och frågade om hon fick sova hos henne hos S.
Tvekade en del men de tjatade och ville så gärna. Gav med mig och la i en iPad med så hon kan ringa om det är något.

Fortfarande bara Eddie och jag hemma. Känns rätt så tomt måste jag säga.
Vi tänkte nog duscha snart och sedan mysa ner oss framför mello tror jag för det ville lille herrn kolla på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0