lördag

Eddie vaknade innan tuppen imorse men hade ändå lugn nog i kroppen att ligga kvar i sängen i ca 2 timmar. Felicia vaknade sedan och de kollade på ipaden. Jag väckte sedan Jeff så han gick upp med ungarna och fixade frulle och så.

Klockan var 01.30 när jag kollade på den sista gången inatt sen vaknade jag 05.30 och kunde inte somna om. Kan meddela att jag vaknade ett antal gånger mellan de där timmarna också.
Inte lustigt att man får huvudvärk från helvetet. 
Jeff var skitduktig idag och städade av här hemma. Det uppskattades.

Kvällen har vi faksikt tillbringat i johannelund hemma hos Danne, Jenny, Jollan och Hailey. Emmy var också där.

Kan meddela att det är två stycken som ser fram mot att då en bebis i familjen i sommar. Underbara ungar.




Idag går vi in i vecka 19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0