onsdag

Igår kväll vakande Eddie och skrek att han hade ont i sitt högra öra.
Sa till Jeff att det inte skulle förvåna mig om det är öroninflammation. Han har ju haft väldigt många innan han opererade bort polyp och halsmandlarna för dryga året sedan men efter det ingenting. Likt förbannat såg jag att det hade runnit från örat när han vaknade imorse.
Detta resulterade i ett besök på VC där antibiotika skrevs ut. Påminde dom att inte skriva ut med Amimox så vi får hoppas att den här kuren på 10 dagar hjälper.




Efter besöket där fick Eddie följa med till mitt andra läkarbesök den här veckan.
Denna gång var det hos läkaren på kvinnohälsan. Kändes skönt att prata med henne och hon sa själv att hon skulle försöka skynda på denna utredning så man vet om jag klarar av en vanlig förlossning när det väl är dags eller om det kanske kan behövas bli ett snitt. Hoppas självklart jag slipper snitt. Men, vill inte riskera att det blir några konplikationer från min "sjukdom" vid vaginal förlossning om den risken finns.

Efter en lång dag så tar ungarna och jag det lugnt. Ska snart äta kvällsmat för att sedan lägga dom.

Gubben slutar sent idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0