söndag

Eddie sa igår att han inte alls var trött men kan meddela att han somnade i sin säng på 2 röda.
Jag kröp ner i min säng samtidigt och låg där och kollade på tvn. Ryggen/bäckenet tog stryk av allt städ igår.. Gubben kom hem närmare 23 tiden. Halvsov redan lite då och somnade ordentligt rätt så snabbt.

Vaknat som vanligt ett antal gånger inatt. Fick ett ryck imorse när jag såg att det vad ljust och klockan var efter 08. Sprang typ in till Eddie som låg och sov så fint med sin dinosaurie i famnen. Var månader sist han sov efter 08. 




Nu är bägge killarna uppe och skulle käka lite frulle medan jag ligger kvar i sängen ett tag till tänkte jag. Vildingen i magen är det full fart på. Mys.
Saknar prinsessan något fruktansvärt.
Ska se när vi ska hämta henne sedan ska hon på kalas mellan 14-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0