onsdag

Eddie fick vara hemma från dagis med mig idag. Vi gick ut i snön för att lämna Felicia på morgonen och gick sedan hem för att kolla på Pippi Långstrump framför lite tända ljus. Eddie åt lite frukost till filmen.





Vi hämtade hem Felicia vid 12.30 när hon slutad skolan för att sedan ta första bästa bussen mot stan. Gick in på panduro och köpte saker till ungarnas sovscheman som jag länge tänkt göra. Inatt sov Felicia i sin säng hela natten.
Eddie somnade typ 18.50 igår så fick jag väcka honom straxt efter 07 imorse, trött kille. 

När vi hade köpt det gick vi upp till mamma och tindra så ungarna kunde leka lite. Jag fixade deras scheman också. 


Jeff hämtade oss framåt kvällen. Han hade med sig snowracer och pulka i bilen. Tog en sväng till skarpan där ungarna (och Jeff) åkte för glatta livet. En annan tog en sväng med A som ska vara här till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0