torsdag

Inatt sov inte Felicia något vidare tyvärr..
Lämnade ungarna och gick hemåt, tvättade och styrde och ställde lite innan jag åkte in mot stan för att byta buss mot jobbet.

Min blogg är ju lösenordsskyddad och är verkligen ett fåtal som har lösenordet. Har inte gått ut med detta till många alls.. Men, vi väntar ett till barn och kommer bli ett barn rikare i juli!
Är i vecka 15+5 idag (vecka 16).
Tiden går snabbt..
Mått otroligt dåligt från vecka 7-13 typ, legat inlagd pga uttorkning och fått dropp osv. Har kräks något enormt och inte fått behålla något.
Nu har jag faktiskt inte kräkts sedan i lördags, vilket är helt underbart!
Dock är illamåendet kvar.. Inte så vidare roligt. Har börjat få en liten bula.
Ungarna är överlyckliga och ser fram mot detta som tusan!


Slutade jobbet vid 20. Berg hämtade mig faksikt för att skjutsa hem mig och i samma veva hämta sin brudklänning jag haft sedan i somras.
Vi bestämde att hon och hennes lille kille elwin skulle komma hit en sväng imorgon och umgås.
Tänkte att Eddie nog får vara ledig från dagis då med. 
Felicia ska till skolan och på kvällen på kalas på fenomenmagasinet mellan 17.30-19.30. Väldigt dum tid att ha kalas på tycker jag.. En fredag när barnen är trötta efter en skolvecka. Kanske är så man ska göra iofs så det blir mindre livat? Haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0