fredag

Inatt är första natten det känns som man är skapligt utvilad. Våran lille herre har för det mesta sovit på dagarna och varit vaken med knip osv på nätterna.

Igår var han vaken nästintill hela dagen. Somnade ordentligt runt 23. Vaknade 02.40 inatt och sen vid 05.30 och sover nu igen.

Igår så cyklade Jeff med Eddie till Ekängen för att bada. Felicia åkte till tinnis med Emmy. Hon är verkligen som fisken i vattnet och ville vara i hela tiden. Knappt så man får upp henne. När Felicias läppar var nästintill blå fick Emmy dra upp henne ur vattnet så de kunde åka hem.

Under tiden så var jag och Charlie en sväng på ikano med Fanny.

Igår kväll blev det av att grilla här hemma hos oss. Ove, Fanny, Emmy, susie och terry. Riktigt trevligt.

Idag ska Felicia åka iväg över helgen vid 14. Jag ska fixa brynen på eftermiddagen också. 
Kom på att det var sista dagen igår att använda båtar presentkort vi fick i bröllopspresent förra året på paus så Jeff och jag har bokat in lite behandlingar framöver.


Nu tänkte jag försöka sova lite igen med denna plutt som plåster.
På andra sidan kudden bakom Charlie ligger Emmy och snarkar. 
Karln ligger på soffan där nere och Felicia och Eddie i Eddies rum i bäddsoffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0