söndag

.. Denna otroliga hetta. Går att sova som absolut bäst två timmar på raken sedan vaknar man och inte kan somna om på flera timmar. Trött på detta nu.
Ingen höjdare att vara högpreggo i tropisk hetta.

Fredagen blev toppen iaf med kalas för Eddie. Våran stora kille var hur nöjd som helst över dagen och alla presenter han fick.

Igår, lördag, så slappade jag inne framför fläkten till framåt kvällen när det kom lite gäster hit för att grilla.
Blev en jäkla massa mat och sista personen att lämna åkte hem straxt efter 22. Var skönt att sitta ute på kvällen på baksidan iaf.

Nu har jag varit vaken i över en timme och har tappat räkningen på hur många Novalucol jag knaprat i mig.
Eddie och jag ligger själva i sängen då Jeff valde att gå in och lägga sig i Felicias rum.

Nä, nu ska jag försöka få bort mitt stora plåster till son som hemskt gärna vill ligga så nära som möjligt. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0