torsdag

Är visst någon nyfiken där ute som upptäckt att lösenordet är väck på min blogg för första gången på över ett år.

Varmt som tusan ute idag somsagt. Ungarna har mest varit i poolen hela tiden. Trots en massa påfyllning av solkräm så lyckades Felicia bränna sig på axlar/överarmar. 

Emmy var snäll och kollade Eddie ett tag efter att Jeff kom hem från jobbet så kunde vi andra åka och köpa presenter till Eddie.

För stunden ligger jag i en renbäddad säng. Fasen så härlig den känslan är. Självklart är fläkten tätt intill. Utan den skulle jag inte klara mig för stunden tror jag. Övervåningen är som en bastu. Ungarna sover i princip näck utan täcke men är knappt så det hjälper ändå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0