fredag

Ligger återigen vaken med värk och gjort sedan dryga timmen tillbaka.
Kan det inte bara dra igång på riktigt snart och inte klinga av efter 2 timmar regelbundna? Blir tokig. Den här ungen sitter nog fast med superlim och kommer sluta med att den blir vräkt.
Vet att det är två veckor kvar till BF idag men när man får sådana regelbundna som bara försvinner blir man rätt så irriterad, och trött om inte annat.
Kanske borde be om en sömndos..

Sa till min BM redan för typ 5 månader sedan att jag trodde bebisen skulle komma ut den 28 eller 29 juni så vi får väl se. Hon sa att hon skulle bli lite rädd om jag hade rätt eftersom jag är lite smått synsk ibland. 

Så länge inte ungen får för sig att komma ut nästa fredag på Eddies födelsedag så är jag glad!

Nu ska jag fortsätta ligga och lyssna på regnet som smattrar utanför och försöka vila lite åtminstone.


Magen igår, 37+5 ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0