lördag

Felicia blev hämtad innan 08 igår.
Typiskt att hon skulle vakna vid 05 och lyckas somna om vid 06 och så vaknade vi av klockan. Slår aldrig fel.

Helt exalterad var hon. Inte hört något sedan på förmiddagen igår men hoppas hon hade det kul! Hon lovade att åka lite åt mig med. En annan blir också som ett barn på nytt och helt exalterad inne på Liseberg.

Jag, Jeff och Eddie åkte till Berg vid 13 tiden. Träffade upp Ove där med. Inget vidare roligt midsommarfirande när det spöregnar.. Åkte hemåt efter ett tag utan att ha dansat kring stången.

Väl hemma fixade vi lite så gick jag och la mig och vilade. Nu kan jag fasen knappt gå längre..
Pumba kom också efter ett tag för att umgås. Ove åkte hem kring 22 tiden och pumba någon timme efter.

Allt som allt en helt okej dag med trevligt sällskap. Skulle varit roligare om vädret hade varit bättre.


Vecka 37+0 idag, eller vecka 38. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0