söndag

Jäklar vad snabbt denna helg har gått!

Igår så tog jag grabbarna och åkte för att inta frulle på mcd. Köpte present till killen Eddie var bjuden på kalas till i busfabriken. De släppte av mig hemma innan de drog dit för att vara där i drygt 3 långa timmar.

Under tiden slappade jag lite hemma och så åkte jag med faster ut till tornby och handlade en del. Kom hem lagom till köttet och allt låg på grillen.

Jag och grabbarna var lagom möra i kroppen sen igår.

Vaknade innan 06 imorse men lyckades somna om ett tag. Känner tvånget av att ta tag i röran här hemma. Usch.. Önskar att jag inte var så pedant!
Får se om vi ska åka och köpa mer blommor och sånt till baksidan sen.



Gick in i vecka 36 (35+0) igår 💓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0