lördag

Dryga 7 timmar på Ullared och lika många laxar senare är jag nu nedkrupen i sängen, nyduschad.
Var en jävla massa folk där idag..
Sammandragningarna var inte att leka med så kunde ju haft roligare.
Fick iaf med ett och annat hem för alla pengar.

Ungarna hade varit snälla mot Ronja.
Dom hade åkt till Valla en sväng och kollat på djuren och sen gått till gamla Linköping för att inta fenomenmagasinet och chokladboden tydligen.
Känns så skönt att veta att de sköter sig när vi inte är med. Vad jag förstått det som sköter dom sig bättre då men så är det ju alltid..

Nu ska jag försöka sova bredvid en snarkande karl.
3 timmars sömn inatt somsagt, tycker ändå att jag borde vara tröttare än vad jag är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0