onsdag

Dagen har gått i ett idag.
Myst massor med ungarna. Varit ute i det fina vädret och njutit.
Köpt ett och annat. B.la en klänning till Felicia som hon ska ha på discot på fredag. 

Ikväll så duschade gubben och jag Dille då han ska opereras på fredag, bli av med bollarna. Nu är han ren och fin och klorna är klippta. Så otroligt mycket hår han fäller för stunden. Äckligt.. Borsta, borsta och borsta lite till.

Ungarna somnade snabbt ikväll. Gubben och jag käkade hemmagjord kycklingsallad, så gott! Inte så ofta man gör det tyvärr.

Nu ligger jag nedbäddad och väntar på att greys ska börja. De senaste kvällarna har jag nästan lyckats sova vid 21.. Ska hålla ut nu!



Våra fina coolingar ❤️ som jag älskar er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0