onsdag

Var hos barnmorskan vid 16.30. 
Har ju nämt innan att jag tror det kommer vara en stör bebis(?).
Sf måttet mätte upp till 27 cm redan, i vecka 25 (24+4). Så vi hamnade ovanför den översta kurvan..
Får se hur detta slutar.
Annars såg allting bra ur och hjärtat tickade på fint med 152 slag i minuten.
Maria trodde att alla mina sammandragningar kunde bero på att magen vuxit så snabbt. Hon sa även att jag skulle ringa förlossningen nästa gång de håller i sig och inte går över vid vila. Är väl bäst att lyssna.. 

Efter besöket hos bm åkte vi till babyproffsen för att kolla på vagn.
Impulsköpte en brio go, skitfin.
Kände att vi fick passa på när priset var så bra.

Nu sover ungarna sedan en dryg timme tillbaka. Gubben kollar hockey och jag på hospitalet i väntan på att greys ska börja. Hoppas jag klarar hålla mig vaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0