söndag

Som vanligt sprang helgen förbi. 
Gubben jobbade 9.30-18.15 igår. Eddie och jag åkte in mot stan på eftermiddagen och stannade tills gubben hämtade oss. Vi hämtade mat på Saigon och åkte hem till brorsan med familj för att käka och kolla finalen av mello.

Gubben jobbade 9.30-15.15 idag. Felicia kom hem innan 11. Berättade ett och annat..
Alltid lika skönt att få hem henne.
Vi myste och sen lagade vi mat vid 12 snåret. Hailey kom däromkring för att jag erbjöd mig igår att ta henne då Danne och Jenny skulle fixa massor i verkstaden.
Direkt efter maten gick vi ut. Mötte upp gubben när han hade slutat jobbet och knallade hemåt där ungarna fortsatte att leka ute ett tag med grannungen.

Jenny hämtade Hailey för ett tag sedan.

Nu ska jag umgås med två glada ungar innan det är dags för dom att äta kvällsmat och sedan krypa ner i sina sängar. 

Imorgon är det studiedag på skolan men fritids är öppet. Tror jag ska försöka se om bägge kan vara lediga..
Gubben jobbar till 15 och jag har tagit extrapass mellan 12-21.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0