måndag

Vaknade som för det mesta nu för tiden vid 05.30 och var pigg. Pussade massor på Felicia som var halvvaken och hjälpte sedan henne fixa kläder och bädda säng osv. Gubben vaknade.
Försökte väcka Eddie.
Gick sedan och la mig efter en dryg timme för att vila lite till innan jag skulle ta bussen till neurologen.




Blev inte så vidare klokare efter besöket. Visade fortfarande på onormalt tryck.. Ska komma tillbaka ige. I augusti för att b.la göra ett koaguleringstest och lite andra. Lättare att göra en ordentlig utredning när inte bebis är i magen.

Sedan tänkte jag inte så mycket längre än näsan och började gå in mot stan. Fy fan så ont det gjorde! 
Hade med mig ett äpple hemifrån så satte mig på en bänk vid trädgårdsföreningen typ för att käka upp det i solen och vila ryggen/fogarna.
Kan meddela att jag visste att jag skulle få äta upp den där dumma idén.






Knallade vidare in mot stan. Kolla ett par affären innan jag satte mig i solen och väntade på att Jenny och Hailey skulle komma för ett luncha med mig.
Följde sedan med dom och hämtade Jollan och sedan hem en sväng till dom.
De skjutsade mig för att hämta Eddie senare och sen stannade Jollan hos oss och följde med och hämtade Felicia.

Imorgon är det fritidshemmets dag och Felicia ska ha uppvisning av sin zumba. Ska bli kul att se! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0