onsdag

Gulligt gulligt..


Felicia glömde sin polarn och pyret fleece och keps sist hon var hos sin "pappa". Hur kan man som en vuxen människa(?) skylla ifrån sig allt på en 6 åring och påstå att det är hennes fel att det inte följde med?

Skulle självklart kommit med sakerna till Felicia om det vore tvärtom.
Tydligen så förstår han inte att det är saker Felicia behöver utan tänker att han förstör för mig. Finner inte ord...

Vet att man inte ska haka upp sig på saker men när det händer saker hela tiden så orkar man tillslut inte.


Annars idag så gick Felicia hem själv. Eller snarare sprang hem. Hon blir alltid så glad när hon får gå själv. Stora tjejen.
Hon käkade lite mellis hemma innan vi tog våra cyklar för att hämta Eddie och sedan en sväng till tempo för att kolla hur det blev nu när allt var klart. Riktigt jäkla snyggt faktiskt!

Åkte sedan mot stan för att gå hem till mamma där Hampus hund sea var så Felicia kunde få träffa henne också. Under tiden vi var där så pluggade jag.

Tog bussen innan 19. Blev sent idag. Gick av vid tempo för självklart var gubben kvar på jobbet. Ovanligt.
Knallade sedan hem tillsammans och nu sover mina tre där uppe och jag har duschat så ska krypa ner i sängen framför greys tänkte jag.

Imorgon blir det plugg, och mer plugg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0